5 Oct 2014

Eleganta pantofilor Guban



Imi amintesc cand eram mica si ma uitam cu atata admiratie la acele frumoase sandale negre ale mamei mele. Erau atat de elegante. Aveau tocul subtire , cu o bareta  finuta care incojura glezna si o alta bareta  care acoperea partea din fata a piciorului, accesorizata cu o floare din acelasi material. Ma uitam la ele si eram nerabdatoare sa cresc pentru ca si eu sa pot purta acele sandale.

Normal ca pe atunci nu cunosteam nici un brand de incaltaminte si copil fiind, nici nu ma interesa, Dar nu de mult am fost surprinsa vazand un nou magazin de incaltaminte in orasul meu. Guban . Sunt convinsa ca multe dintre voi va amintiti de acei superbi pantofi Guban pe care ii purtau mamicile voastre, sau cel putin sunt convinsa ca nu este prima data cand auziti de aceast brand, mai ales ca brandul Guban este unul cu istorie
Evident ca nu am putut rezista in fata frumoaselor si elegantelor modele de incaltaminte oferite de Guban. Nu stiam ce sa aleg si care model ar fi mai potrivit pentru mine, dar in final am ales o pereche de pantofi fara toc,dar foarte eleganti, din colectia No.1 primavara- pe care vi-i prezint in acest articol.



 

Acest model il puteti comanda de pe Guban.ro


Wearing H&M sweater


Makeup product from Seventeen

Necklace from H&M




Skirt from Et Vous





2 comments:

  1. love your sweater:) please visit me in free time:) http://mesmerize87.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. thank you Kate!! I love you blog!! I ll start to follow you!!

    ReplyDelete

Add comment