8 Dec 2014

Perle sub umbrela





Am sperat ca voi avea parte de un weekend  insorit, dar nu a fost asa.  Dupa o saptmana gri, noroasa si umeda, chiar simteam nevoia  unui weekend plin de soare, un soare "cu dinti" ce-i drept ,dar macar era lumina:) Mi-e destul de greu uneori sa ma mobilizez cand afara ploua. Umbrela, geanta, manusi, telefon :) ...da jos manusile, tine umbrela, umbla cu grija sa nu te stropesti....hmmm  complicat!
Dar in ciuda vremii nefavorabile unei plimbari comode, tot nu m-am dat batuta.
       O tinuta eleganta, dar si comoda. Pantaloni clasici cu tenta masculina,negri, o camasa alba cu o bluza tricot alb si negru peste (italian style) . Sunt un mare fan al esarfelor, dar de aceasta data am ales un guler de blana pe care l-am prins de gulerul paltonului...improvizatie! Dar rezultatul este cel dorit :)  Gata de plecare! ...adaug perlele, lantisorul cu piramida , manusile si am plecat....

...Oh! Umbrela!! ...era sa uit ca ploua!




Palton MAX & co

Pantaloni Calliope




Bluza F&F


Accesorii H & M


Camasa Sisley



No comments:

Post a Comment

Add comment